donderdag 7 januari 2016

We gaan weer draaien



Kerstengelen uit Nigeria

De feestdagen zijn achter de rug en de kerstboom is opgeruimd. Eigenlijk jammer om die engelen waar de Nigeriaanse mevrouw zo haar best op heeft gedaan en de geboetseerde kerstgroep in een doosje te stoppen. Maar ach, dan zijn ze volgend jaar weer verrassend mooi. De kerstgroep is dit jaar uitgebreid met een puppy voor de herdershond en omdat we niet mogen discrimineren is er een poes bijgekomen. Niet erg traditioneel, maar met wat fantasie past alles in de kerststal. Zo heb ik de opdracht nog wat schapen te maken voor de arme herder, want zijn kudde is kleiner dan die van zijn collega en dat is niet eerlijk. Of het ook gebeurt? Ik denk er nog over. Het is nog lang geen Kerstmis.
Op de agenda staat het draaiweekend gepland op  19-20-21 februari. Een weekend alleen aan draaien denken, niet gestoord door telefoon, koffie zetten of wat dan ook. Heerlijk! Meer informatie staat op mijn website.
En ik ga weer glazuren maken. Vorig jaar halverwege december gestrand met mijn krimpglazuur moet er nu toch een mooi resultaat kunnen komen.
En we zijn op facebook. Ook daar komen de laatste nieuwtjes.